گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای گمنام

به یاد بسیجی دلسوخته

"شهید حسن علی اکبری

شهید حسن علی اکبری


گردان عمّار، لشگر ۲۷

حضرت محمّد رسول الله {صلی الله علیه و آله و سلم}

.

شهادت= ۱ بهمن ۱۳۶۶

ماووت/ عملیات بیت المقدس دو

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« آمدم مسئولیتی را که بر دوش من است با توکل بر خدا انجام دهم

و استوار و مقاوم بمانم و پا به این عرصه مقاومت و ایثار گذاشتم

چون اینجا دانشگاه است چرا که اینجا جای خودسازی

و جای ایمان و پایدار ماندن است

و جای از خود گذشتن است

مگر غیر از این است

که انسان در راه خدا قیام کند

و شهادت در راه خدا چه زیباست

و چه مرگ شیرینی که برای خدا به استقبال آن رفت

.

نمی توانم بمانم و ببینم که یاران همه دارند به سوی تو می آیند

می دانم که به مقام والای آنها نمی رسم ولی خدایا دست من را هم بگیر

من قدم به جبهه گذاشتم که یکی از لبیک گویان حسین {ع} و امام امّت باشم

ولی خیلی از لبیک گویان پای لبیک را هم با خون خود امضا کردند

و در راه حسین {ع} کشته شدند ولی من ماندم

شاید خواست خدا بوده و یا سعادت نداشتم

یا اینکه روح شهادت طلبی در من جای نیفتاده

ولی چه مرگی بهتر از شهادت در راه خدا

.

آری دیگر وقت رفتن است

کم کم باید برویم

دیگر چقدر در غم یار بسوزم

خدایا، نمی توانم یکی از آنها باشم ؟

.

شما ای خواهر با محبّتم

چه خوبی ها و محبت ها به من کردی

ولی من نتوانستم آنها را جبران کنم

امیدوارم که مرا ببخشید

و از همه نظر خودت را حفظ کنی و با حجاب خود

پاسداری از خون شهیدان و پیام رسان خون آنها باشی

و آن چیزی که خدا می خواهد

.

همه باید بدانید من به رضای خود رفتم که رضای خدا در آن است

و اگر شهید شدم، سعادتی عظیم نصیب من شده است

چون این راهی بود که خودم انتخاب کردم

و به دلخواه خودم بود

که دوست نداشتم در بستر بمیرم

چون آدم هر چقدر عمر کند

آخرش مردن در بستر است

در این موقعیت ننگ است

.

خدایا تو کریم و ستّار العیوبی

من باید بیایم که تو دست من را بگیری

و من هم با میل خود و عشقی که به تو داشتم آمدم

پس دیگر بس است

.

تو را به پهلوی حضرت فاطمه {س} قسم می دهم

این بار، دیگر شهادت را نصیب من بگردان

و تو می دانی که من، عشق به شهادت دارم

میل دارم به لقاء الله بپیوندم

.

به مظلومیت حسین {ع} این بار

دیگر شهادت را نصیب من کن »

.

.

مزار باصفایش =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۹ / ردیف ۵۲ / شماره ۱۷

.

سلام و صلوات نثار

روح مطهر و ملکوتی

شهید حسن علی اکبری

و شادی روح پدرش

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">