گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

رزمنده دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"حاج رمضانعلی خلیلی"

"شهید رسول خلیلی"

دفاع مقدس از حرم

بخشی از سخنان

حاج رمضانعلی خلیلی

پدر شهید رسول خلیلی:

.

« پرچم اسلام ان شاءاللّه

از دست حضرت آقا به دست امام زمان{عج} خواهد رسید

آنهایی که می‌خواهند به عناوین مختلف سد و مانع شوند

نمی‌توانند و برای ما هم مرزی وجود ندارد

ما نه از تهدید می‌ترسیم و نه از تحریم »

.

بخشی از وصیتنامه

فدایی حضرت زینب {سلام اللّه علیها}

بسیجی دلباخته سیّدنا و قائدنا

حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

(بر دشمن امام خامنه ای لعنت)

شهید رسول خلیلی:

.

« با نام و یاد خداوند رحمن و رحیم و مهربان

که در حق بنده حقیر از هیچ چیزی کم نگذاشته

و سلام و درود به محضر صاحب العصر و الزمان {عج}

و روح پاک امام راحل {ره} و رهبری عالم تشیع و اسلام

قائدنا آیت اللّه سید علی خامنه ای {مد ظله العالی}

و روح پاک تمامی شهدای اسلام به خصوص

حضرت سیدالشهدا اباعبداللّه الحسین {علیه السلام}

که جان ها همه فدای آن بزرگوار

.

تمامی ما باید برویم و راه این است

زود یا دیر فرقی نمی کند

اما چه بهتر که زیبا برویم

این همیشه آرزوی دیرینه من بوده

که خدا عاقبت مرا با شهادت

در راهش ختم به خیر گرداند

.

رفقا، دوستان و همکاران و همنشینان عزیرم

که شاید بیشترین اوقات زندگیم را در کنار شما بوده ام

خداوند را شاکرم که در رفاقت هم به من لطف عطا کرده که دوستان و همنشینانی به خوبی شما عطا فرموده تا تکمیل کننده و یاری دهنده من باشد

شما همگی می دانید

من راه خود را انتخاب کردم

و این راه را دوست داشته و دارم

و خیلی از شما هم کمک کننده من بودید

از تمامی شما عذر می خواهم که رفاقت را در حق شما تمام نکرده

و ملتمسانه خواهانم که مرا عفو کنید و حلالم کنید

مرا ببخشید، برایم بسیار دعا کنید

و در روضه های ارباب و مجالس عزاداری اهل بیت{ع} مرا فراموش نکنید

.

من خود را در حد و اندازه ای نمی بینم

که برای کسی نصیحت و پندی داشته باشم

و اگر ما دنبال پند و نصیحت باشیم، چه بسیار است

فقط می خواهد چشم بینا و گوش شنوا

.

و من اللّه توفیق

العبد الحقیر

محمد حسن خلیلی

۹۲/۶/۴- رسول »

.

سلام و صلوات هدیه به روح مطهر و ملکوتی

شهید رسول خلیلی و سلامتی پیشکسوت جهاد و شهادت

رزمنده دیروز و امروز حاج رمضانعلی خلیلی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">