گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"شهید محمد علی ملک"

"شهید سید محمد حسین میردوستی"

دفاع مقدس از حرم

بخشی از وصیتنامه

طلبه شهید محمد علی ملک:

.

« آیا می توانستم تمامی این جغد صفتان را با چشمانی باز مشاهده بکنم

و دم بر نیاورم و خاموش بنشینم؟

مسلماً خیر

و متعاقب این مسئله بود که سینه را سپر کردم

و تا نرسیدن به این هدف

از درس، بحث، زن، زندگی، پدر و مادر بریدم

و در این بیابان برهوت تنها فدا شدم

و تنها به شهادت رسیدم

مدیونند کسانی که در پی جنازه ام می دوند و بر سر و صورت می زنند

و به این وصیت نامه ام گوش می دهند و خاموشند »

.

وصیتنامه شهید میردوستی:

.

« به نام خداوند

با سلام و صلوات خدمت آقا امام زمان{عج اللّه تعالی فرجه الشریف}

که اگر لطف ایشان نبود بنده در این سنگر نبودم

.

سلام همسرم

از تو می خواهم فرزندمان را در راه حق و پشتیبان ولایت بزرگ کنی

و به او بیاموزی که همیشه در این راه باشد

و بعد از شهادتم به خاطر من گریه نکن؛ چون من در راه خدا شهید شدم

و به پسرم بگو که پدرت برای امنیت کسانی مثل خودش در این راه رفت

ان شاءاللّه بتوانم جبران کنم

.

سلام به پدر و مادرم

سلام به شما که تا بزرگ شدنم زحمات بسیاری کشیده اید

پدرم ممنونم؛ بابت همه چیز ممنون

از این که به من آموختی پشتیبان ولایت باشم

و همیشه من را در این راه تشویق می کردی

مادرم ممنونم که همیشه به من لطف داشتی

و از شما پدر و مادرم می خواهم بعد از من از همسرم و پسرم مراقبت کنید

آنها را بعد از خدا به شما سپردم

.

از خواهران و برادرم می خواهم که در راه ولایت و پشتیبان آن باشند و حجاب خود را نگه دارند و مراقب همدیگر باشند و با هم باشید

.

فرزندم، آقا محمد یاسا، پسرم

نمی دانم چه زمانی این نامه را می خوانی؟

از تو می خواهم در زندگی ات پشتیبان ولایت باشی و مراقب فریب دشمن باشی

شرمنده که نتوانستم باشم؛ دوستت دارم پسرم

مراقب خودت باش. یا علی

.

اگر شهادت بنده به گونه ای بود که در کما یا مرگ مغزی رفتم

اعضای بدنم را اهدا کنید

به امید این که اینگونه باشد

۹۴/۷/۲۱ - سید محمد حسین میردوستی »

.

سلام و صلوات بر شهدا

به خصوص شهیدان ملک و میردوستی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">