گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"شهید محمد رضا مهرپاک"

"شهید احمد محمد مشلب"

دفاع مقدس مدافع حرم

بخشی از وصیتنامه عارفانه

شهید محمد رضا مهرپاک:

.

« می خواهم خامه قلم را به سینه کاغذ آشنا کنم

و نقشی از رخِ آن زیبا را به این سینه سفید مُنقش کنم

اما قلم را توانایی این کار نیست

کاغذ را تحمل این نقش نیست

می خواهم امواج خروشان احساس را به مهار (عقل) در زندان تن محبوس کنم

اما عقل را توان به بند کشیدن دل نیست

تن را قدرت نگه داشتن روح نیست

.

چشمانم را می بندم

می خواهم تصویری از آن جمالِ رعنای یار را در ذهن تصور کنم

اما تصویر آن جمالِ زیبا را کسی قادر به تصور نیست

می خواهم مرغ اندیشه را از پرواز در آسمان سرخ رنگ عشق باز دارم

اما او را هیچ قیدی قادر به مُقیّد ساختن نیست

این آسمان خونین را از طیران این مرغ، باز داشتن ثواب نیست

.

قلم را دوباره به چرخش، وا می دارم

امواج خیره سر احساس به ساحل اطمینان هجوم می آورند

آن یارِ رعنا

تمام قد

عشق را به تماشا ایستاده است

.

مرغ اندیشه به پرواز خویش ادامه می دهد

کاغذ از سیاهی قلم نقش می پذیرد

دل

زبان گشوده که:

ای نازنین دلبر

تو مرا همچو شبنم صبحگاهی

پاک خواسته بودی

و منِ روسیاه از نوکِ پا تا فرقِ سر به گناه آلوده گشتم

پس مرا ببخش

.

بر من قبری نسازید

مرا از یادها ببرید

من نبودم

منی وجود نداشته است

می خواهم همه جز او

مرا از یاد ببرند

می خواهم تنها باشم

و شما مرا از این تنهایی باز ندارید

هر کس می خواهد بهترین راه را انتخاب کند

باید بیشترین بهاء را بدهد

من نیز چنین کرده ام

پس مرا بر این ناراحت نشوید

که بسیار سود برده ام »

.

سلام و صلوات به نورانیت تمام شهدا، همه شهدا

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">