گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"شهید حسن باقری"

"شهید حامد جوانی"

بخشی از وصیتنامه شهید حسن باقری:

.

« فعلا انقلاب ما همچون تیر زهرآگینی برای تمام مستکبران در آمده است و یاوری برای همه مستضعفین جهان

ما با هیچ دولت و کشوری شوخی نداریم و با تمام مستکبرین جهان سر جنگ داریم و در رابطه با این هدف، جنگ با صدام یزید، فقط مقدمه است

در این موقعیت زمانی و مکانی، جنگ ما جنگ کفر است و هر لحظه مُسامحه و غفلت، خیانت به پیامبر اکرم{ص} و امام زمان{عج} و پشت پا زدن به خون شهداست

ملت ما باید خودش را آماده هر گونه فداکاری بکند »

.

وصیتنامه شهید حامد جوانی:

.

« بسم اللّه الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبداللّه

یا حسین{ع} تا آخرین قطره‌ی خون

نمی‌گذاریم دوباره خواهرت به اسارت برود

.

تنها دلخوشی من برادر زاده‌ام علی است که وقتی او بزرگ شد، بگویید که عمویت برای دفاع از حرم حضرت زینب{س} رفته و شهید شده است، بگذارید علی افتخار کند

.

مادر عزیزم اگر بنده توفیق شهادت پیدا کردم و برای من مجلس یادبود گرفتید در عزای من گریه نکن، چرا که دشمنان اسلام شاد و خرّم می‌شوند و اگر گریه کنی در روز قیامت حلال نمی‌کنم

و نیز مادرم بنده ان شاءاللّه در این سفر که به سوریه می‌روم، عمودی می‌روم و افقی به ایران بازمی‌گردم

و نیز به گروه موزیک لشگر بگویید چون من با شما سابقه دوستی و همکاری داشتم، موقع ورود پیکر من به تبریز بصورت عالی و منظم به نواختن موزیک بپردازید

پدر عزیزم به دلم افتاده که این آخرین سفر من به سوریه می‌باشد و می‌دانم که شهید خواهم شد لذا از صمیم قلب مرا حلال کنید

.

ای عاشقان اهل بیت رسول اللّه{ص}

من خیلی آرزو داشتم که ۱۴۰۰ سال پیش بودم و در رکاب مولایم امام حسین{ع} می‌جنگیدم تا شهید شوم

و حال وقت آن رسیده که به فرمان مولایم امام خامنه‌ای لبیک گفته و از اهل بیت پیامبر{ص} دفاع بکنم

لذا به همین منظور عازم دفاع از حرمین به سوریه می‌روم و آرزو دارم همچون حضرت عباس{ع} در دفاع از خواهر بزرگوارشان( بی بی حضرت زینب{س} ) شهید بشوم

.

۹۴/۱/۲۵ - حامد جوانی »

.

شرف یعنی مدافع حرم

سلام بر شهدای دلاور آذربایجان پرافتخار

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">