گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"شهید ابراهیم اصفهانی"

"شهید سجاد طاهرنیا"

بخشی از وصیتنامهٔ فدایی حضرت زینب {سلام اللّه علیها}

بسیجی دلباخته سیّدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

شهید سجاد طاهرنیا:

.

« باسلام به امام زمان{عج} و نائب بر حقش خامنه ای عزیز

یک روز مانده به محرم ۹۴ و آغاز عملیات

به نام آنکه عشق را آفرید تا ارباب عاشقان، حسین{ع} شود

 

دو توصیه از دو پدر شهید=

چند سال پیش دو بزرگی که پدر شهید بودند به من توصیه کردند که دو چیز را هرگز فراموش نکنم:

۱- هر روز خواندن زیارت عاشورا

۲- قناعت کردن در تمامی کارها

.

همسر عزیزم

با عرض سلام و خداقوت به شما که همه بار این زندگی و تربیت فرزندانمان بدوش شما می باشد

از خدا می خواهم در آخرت با هم باشیم شاید سختی هایی که در زندگی با بنده کشیدی را جبران کنم. لطفا فاطمه رقیه و محمد حسین را ولایی تربیت کنید و بهشان بگویید که من به چه اندازه دوستشان دارم

از خط ولایت جدا نشوید و چادر این هدیه حضرت زهرا{س} را که امانتی دست شما هست، را پاسداری کنید

.

خانم فاطمه ی عزیز حجابت را همیشه رعایت کن. مثل مادرت چادر را که دست شما امانت است پاسداری کن

محمد حسین عزیز شما را ندیدم اما می دانم که شما هم مثل خواهرت هدیه ی حضرت رقیه{س} به من هستید. با اینکه خیلی دوست داشتم ببینمت اما نشد. چون من صدای کمک خواستن بچه های شیعیان را می شنویدم و نمی توانستم به صدای کمک خواستن آنها جواب ندهم

در همه مراحل زندگی برای شما دو نفر آرزوی موفقیت می کنم، از پدرتان راضی باشید، مادرتان را تنها نگذارید، گوش به فرمان امام خامنه ای باشید. به پدربزرگ و مادربزرگتان احترام بگذارید

دوست دارم خانم فاطمه حافظ قرآن و محمد حسین قاری قرآن شوند

دوستدار شما

پدری که همیشه به یادتان است

.

خواهر و برادر و فرزندانشان

سلام

فقط می توانم بگویم که دوستتان دارم. از شما خواهش می کنم مواظب پدر و مادرمان باشید و همیشه به یاد امام زمان{عج} و پشتیبان امام خامنه ای باشید، مرا حلال کنید

.

تقاضایی از فرماندهان

از فرماندهان خواهش می کنم اگر خداوند توفیق شهادت را نصیبم کرد، اگر جنازه ام دست دشمنان دشمنان اسلام افتاد به هیچ وجه حتّی اندکی از پول بیت المال را خرج گرفتن بنده حقیر نکنند

.

تقاضا از فرمانده عملیات یا حاج قاسم(سلیمانی)

از فرمانده محترم این عملیات و یا حاج قاسم، درخواست دارم که (فرصتی) فراهم کنند (تا) خانواده این حقیر سراپا گناه را برای دیدار با امام و سیدمان ایجاد کرده تا شاید این کار باعث شود زحماتشان را تا حدی جبران کرده باشم »

.

سلام و صلوات بر شهدا

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">