گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد عاشقان و دلسوخته های

حضرت اباعبداللّه {علیه السلام}

در این شب های محرم

به یاد دو اسطوره بزرگ

جمع شهدا


"شهید حاج داوود کریمی"

"شهید حاج حسن تهرانی مقدم"

.

« در دنیا جز نامی

و چند عکس و یک مشت یادگار

ظاهراً چیزی از شهید باقی نمی ماند

اما با چشم سِر، در منظر حقیقت

این خون شهید است که در شریان های

حیات تاریخی انسان جریان دارد

و هیچ فیضی نیست مگر آنکه

با وساطت شهید، نزول می یابد »

(شهید آوینی)

.

.

به امید خدا

شاید در آینده باز هم تصاویر نابی

از این دو شهید منتشر کنیم

.

.

سلام و صلوات هدیه به عاشقان خونین بال

حضرت اباعبداللّه الحسین {علیه السلام}

و صلواتی هدیه به شهیدان داوود کریمی و حسن تهرانی مقدم

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

سلام من مدتی ست با وبلاگ خوب و  پربار شما آشنا شدم و بسیار بسیار لذت بردم..میخواستم ازتون سوال کنم اشکالی نداره من گاهی از مطالب و عکسهای شما در صفحه اینستایی که فقط در مورد شهیدان تشکیل دادم استفاده کنم؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">